Omschrijving
Algemeen Kantoorgebouw "Jupiter" is een representatief kantoorgebouw voorzien van Serviced Offices, meeting rooms, flexplekken en een Community App gelegen op kantorenpark Alexander, direct naast winkelcentrum-Alexandrium en het NS Intercity-station Rotterdam/Alexander. Door de ligging in de naast winkelcentrum Alexandrium I, II en III en de daardoor goede combinatie van functies (winkelen /...Lees meer
Kenmerken
Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 44 m² In units vanaf 44 m²Lees meer
Omschrijving
AlgemeenKantoorgebouw "Jupiter" is een representatief kantoorgebouw voorzien van Serviced Offices, meeting rooms, flexplekken en een Community App gelegen op kantorenpark Alexander, direct naast winkelcentrum-Alexandrium en het NS Intercity-station Rotterdam/Alexander.
Door de ligging in de naast winkelcentrum Alexandrium I, II en III en de daardoor goede combinatie van functies (winkelen / horeca / werken) kunnen we hier spreken van een uitermate dynamische locatie.
Voor verhuur is momenteel nog kantoorruimte beschikbaar verdeeld over de 4e verdiepingen in units vanaf 3 tot 7 werkplekken.
Locatiegegevens
Auto
Het kantoorgebouw is gesitueerd aan het Prins Alexanderplein in de directe nabijheid van de rijksweg A20 ter hoogte van de afslag Rotterdam/Prins Alexander en Capelle a/d IJssel. De locatie van het gebouw heeft tevens via de Hoofdweg en de Boezemweg een zeer snelle verbinding met het centrum van Rotterdam.
Openbaar vervoer
Het kantoorgebouw is gelegen direct naast het NS-intercity en metrostation Rotterdam-Alexander met goede treinverbindingen naar Rotterdam Centraal Station, Utrecht, Den Haag en Amsterdam. Tevens hebben de buslijnen van het stads- en streekvervoer hier hun halteplaats.
Parkeren
Er zijn parkeerplaatsen beschikbaar gelegen in de bij het gebouw behorende parkeergarage.
Voorzieningen
Het kantoorgebouw wordt zeer representatief opgeleverd voorzien van o.a.:
- gerenoveerde entree middel draaideur;
- toegang mindervalide d.m.v. rolstoelingang;
- 3 personen liften;
- vloerbelasting kantoorruimte 400 kg/m²;
- systeemplafond voorzien van verlichtingsarmaturen (400 lux kantoorruimten/150 lux gangzones);
- pantry;
- verwarming middels fancoil units en (design)radiatoren (stadsverwarming);
- koeling middels fancoil units (125 kW);
- toegang kantoorruimte d.m.v. intercom en kaartlezer
- toegang parkeergarage d.m.v. intercom en kaartlezer;
- brandveiligheidsinstallaties d.m.v. brandmeldinstallatie en ontruimingsinstallatie;
- elektra bemetering per verdieping en voor installaties;
- ventilatie middels luchtbehandelingsinstallatie per verdieping regelbaar.
Servicekosten zijn al inbegrepen.
Huurtermijn
Vanaf 6 maanden.
Oplevering
In overleg.
Huurprijsherziening
Jaarlijks, voor het eerst een jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurgarantie
Voor oplevering van de ruimte te verstrekken ter grootte van een betalingsverplichting van minimaal 3 maanden inclusief btw.
Overdracht
Status
Beschikbaar
Huurprijs
€ 300,- per maand
Aanvaarding
in overleg
BTW van toepassing
ja
Bouwvorm
Bouwvorm
Bestaande bouw
Bouwjaar
1993
Indeling
Soort Object
Kantoorruimte
Totale oppervlakte
44 m²
Parkeergelegenheid
Parkeerpl. overdekt
0 parkeerplaats(en)
Diversen
In units vanaf
44 m²
Woonruimte
Geen woonruimte aanwezig
- Hoofdfunctie
- Kantoorruimte
- Oppervlakte
- 44 m²
- In units vanaf
- 44 m²
- Verdiepingen
- 4
- Voorzieningen
- Inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, kamerindeling
- Flexplek
- Ja
- Turnkey
- Ja
Contact
Gebruik het onderstaande formulier om contact met ons op te nemen.